woensdag 5 december 2012

Pakjesmiddag

Hebben jullie de pakjes allemaal al uitgepakt?

Het begon vanmorgen natuurlijk allemaal al op school waar Sinterklaas om half 9 met de camper het schoolplein op kwam rijden. Kim was vorige week nog heel bang voor de zwarte pieten maar vandaag ging het hardstikke goed. Ik had al met de juffen overlegt dat ik er zo lang bij zou blijven als nodig was en als ze nu echt heel bang was, we naar huis zouden gaan maar ik kon om 9 uur al weg toen alle kindjes in de klas gingen zitten nadat de hele school ge-zwarte-pieten-styled had voor de Sint

Ik ben met Ties even gauw naar Jelle geweest, hadden we vanmiddag willen doen maar met slecht weer in het vooruitzicht ben ik om 9 uur even snel geweest. Gauw een nieuw kaarsje aangestoken en weer gegaan, het vroor nog en Ties had het erg koud. 't Is vandaag al weer 8 weken geleden dat ie geboren werd :(

Toen ik de kinderen opgehaald had van school, stond er "ineens" een grote stapel met cadeautjes in de kamer. We hebben eerst wat gegeten en daarna de cadeautjes uitgedeeld. Deze werden door de kinderen vakkundig uitgepakt en bewonderd. Laura en Daan kregen ieder een nieuw mobieltje want de oude die ze hadden waren al zoveelste-hands en erg zwakke accu's. Nu kunnen ze weer bellen als ze na school ergens gaan spelen of een lekke band hebben oid. Verder hebben de kinderen allemaal een boek gekregen en natuurlijk ook iets om mee te spelen. Laura kreeg nog een medailion waar fotootjes van Jelle in zitten. Die wilde ze graag hebben maar het is wel jammer dat het ringetje waarmee het hartje aan de kettign zit, nogal los zit. Is vast wat op te vinden maar nu nog maar even niet om doen want ze is hem nu zo kwijt.

Ik ben blij dat het weer voorbij is en baardmans weer naar Spanje vertrokken is. De kinderen worden er zo druk van zelfs als ze al 11 en 10 zijn en het geheim allang kennen. Het feestgevoel is natuurlijk voor ons zo wie zo al ver te zoeken maar het is wel fijn om te zien dat de kinderen zo naar pakjesavond uitkijken en hebben genoten van de mooie cadeautjes.

Foto's kan ik helaas niet laten zien, mijn computer dacht er zo het zijne van en vond dat ik de boel voortaan zelf maar moet doen en is half om half een beetje gecrashed ofzo. Gelukkig hebben we in de zomer een laptop voor Daan gekocht dus die heb ik nu maar even in gebruik genomen ;)

1 opmerking:

  1. Fijn dat Kim niet meer bang was voor de Zwarte Pieten. En nu is baardmans idd weer weg...worden ze hopelijk weer een stukje rustiger. Maar meestal gebeurd dat pas vaak na de kersten oud&nieuw vond ik altijd. Ik vind het stiekem wel lekker dat we dat hier achter de rug hebben.
    Mooi dat Daan en Laura beide een nieuwe telefoon kregen. Tis natuurlijk fijn dat ze kunnen bellen als er iets is idd.
    Fijne dag hoor. Bij jullie al sneeuw?

    BeantwoordenVerwijderen