zaterdag 8 december 2012

Meidenfeestje

Laura is vorige maand 10 geworden en wilde natuurlijk ook een feestje geven. Ik zat er eerlijk gezegt niet op te wachten en keek er als een berg tegenop maar een lieve forummama heeft aangeboden te helpen en dus werden er uitnodigingen verstuurd, vriendinnetjes gebracht en feest gevierd.

Ze vind het heerlijk om in het middelpunt van de belangstelling te staan en straalde helemaal toen d'r vriendinnen een voor een binnenkwamen met cadeautjes en felicitaties.

Er werden even snel pakjes uitgedeeld, uitgepakt en daarna ging het achttal aan tafel om de mooiste kralen uit te zoeken. De dames in de dop konden een mooie ketting maken, sommigen maakten er ook nog een armbandje bij. Ik vond het in elk geval erg geslaagd, het ene vriendinnetje maakte een soort van parelketting, Laura maakte een armband met allemaal kleuren en verschillende kralenvormen en weer een ander meisje maakte een prachtige ketting die zo uit de winkel leek te komen. Kim maakte een mooi armbandje en was ook helemaal in de wolken met haar creatie. Wel jammer dat ik vergeten ben om foto's te maken want het zag er maar wat gezellig uit zo 8 van die grote meiden aan de keukentafel.

Het meidenspul heeft nog even een sneeuwballengevecht gehouden en in de tussentijd heb ik een aantal pizzabodems uitgerolt. Het deeg had ik begin van de middag al gemaakt dus ik hoefde alleen maar wat stukjes uit te rollen. Daarna konden de meiden de pizza's zelf beleggen met tomaten, vlees, kaas, champignons enzo. Even in 2 etappes in de oven terwijl er een spelletje gedaan werd met Ice Age op de achtergrond en daarna eten. We hadden onze buiken net vol toen de eerste meisjes al weer werden opgehaald en naar huis vertrokken.

Al met al een prachtig feest voor Laura en ik ben blij dat ze zo genoten heeft. Ik vond het zelf wel moeilijk om feest te vieren terwijl er zoveel verdriet is maar je moet gewoon door hè. Mijn ene kindje is er niet meer maar mijn andere dochter is wel jarig geweest en wil graag haar verjaardag vieren. Heel dubbel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten