vrijdag 7 december 2012

Nog meer sneeuw

Na alle berichten van gisteravond, was het vanmorgen voor de kinderen natuurlijk zaak om bij het wakker worden direct naar buiten te kijken of er al sneeuw gevallen was. Klein beetje teleurgesteld dat er wel iets was gevallen maar geen meters hoge bergen met sneeuw om in te spelen, ging het kinderspul zich wassen en aankleden. Terwijl er hier en daar een hap brood werd genomen, zaten er 4 neusjes tegen het raam aan te kijken hoeveel sneeuw er viel


In de tussentijd bleef vrouw Holle daar boven maar bedden opschudden en kon de slee toch mee naar school. Ik zette de auto wat verder weg en kon Kim zo een eindje op de slee naar school brengen, Ties op de terugweg in de slee.


Ik denk dat er nu zo'n cm of 10 ligt en het griebelt nog steeds een beetje. De wind waait wel flink om het huis heen dus het is echt wel weer om thuis bij de kachel te blijven. Ik heb in elk geval de boodschappen binnen en het stoepje geveegt. Straks nog wel de deur uit om de kinderen weer van school te halen en die 2 groten moeten ook vanmiddag naar school. Zal ze maar even brengen ipv te laten fietsen, is nu niet echt slim
 
Vanavond moet Laura nog poloën en Daan heeft zwemtraining maar dat laat ik nog maar even aan het weer afhangen. Ik heb niet zo heel veel zin om in het donker te glibberen.
 
Morgen viert Laura met haar vriendinnen haar verjaardag dus ik moet vanmiddag ook nog even een stapel cupcakjes bakken om te smikkelen. Ze gaan een ketting maken morgen en daarna wilde ze pizza's bakken. Dat wordt morgenvroeg nog even een bak pizzadeeg maken, kunnen die meiden hem zelf beleggen met lekkers.
 
Genoeg te doen dus de komende dagen, nu eerst maar eens het maaltijdverzoek van Daan inwilligen. Gekookte aardappels met rode kool en worst ;)

1 opmerking:

  1. Er ligt best een flink pakje zo te zien. Hier echt stukken minder. Bovendien is het geen mooie droge sneeuw. Ik vind het maar natte drab ;)
    Leuk om zelf pizza's te maken met de meisjes. Fré vond dat ook altijd leuk onm te doen.
    Hihi en Daan houdt wel van Hollandse hap dus? Hier hebben ze liever nasi, bami en dat soort dingen.

    BeantwoordenVerwijderen