dinsdag 4 december 2012

Nog meer cadeautjes

Maar nu Sinterklaascadeautjes :) Straks de laatste dingetjes in huis halen voor morgen en ik moet nog wat cadeautjes inpakken maar ik kom inpakpapier te kort. Nouja, ik moet straks toch naar het dorp.

De surprises zijn klaar en gaan vanmiddag mee naar school. Kim heeft op school haar muts al gemaakt, die hangt klaar aan de lijn op school. De liedjes zijn geoefend, de keeltjes gesmeerd dus de kinderen zijn helemaal klaar voor het sinterklaasfeest morgen.



We hebben zelf het hoofd er niet echt naar staan, er mist toch een persoontje en wat hadden we het graag anders willen hebben. Hoop dat het weer morgenmiddag een beetje te doen is, dan willen we bij Jelle* warme chocolademelk drinken en ik wil graag met de kinderen daar 1 cadeautje uitpakken zodat ie er ook bij is. Natuurlijk zit er voor Jelle* ook iets in de zak van Sinterklaas.

Kim vroeg zich het weekend heel voorzichtig af of Sinterklaas wel weet dat Jelle* niet meer hier is maar dat ie op de begraafplaats woont. Ook wilde ze onlangs naar Jelle* toe om pepernoten te strooien, de kindjes die daar wonen willen ook vast wel pepernoten proeven. Grappig hoe ze dat beleeft.

Nu ga ik eerst nog even de laatste kleine cadeautjes inpakken, dat lukt nog wel maar voor het laatste grote cadeau, moet er dus eerst een nieuwe rol inpakpapier komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten