maandag 3 december 2012

Cadeautjes

Het is super dat er zoveel mensen zijn die meeleven. We kregen bijna 200 kaarten (189 om precies te zijn), het aantal privé-berichtjes op het forum waar ik schrijf, nam 9 pagina's in Word in en de reacties op Facebook zijn al helemaal niet te tellen.

Afgelopen week kreeg ik een mailtje van een vriendin met de vraag of ik vanmorgen thuis was, ze had iets voor ons. Vanmorgen stond ze met 2 grote dozen op de stoep en hebben de mama's van het forum een mega inzamelingsactie gehouden.

We hebben een mooie regenboog gekregen. Voor elk kind zat er een prachtige rugzak in, een tas met hun eigen naam èn de naam van Jelle er op gemaakt net als op het fotolijstje dat in de tas zat. Ze hebben elk hun eigen zonnekindpop gekregen in prachtige regenboogkleuren. Eveneens in regenboogkleuren, potjes met vergeet-me-niet-jes. Die gaan we binnenkort dus in de vensterbank neerzetten.







Daan en Laura kregen verder een pen, de kleintjes vetkrijtjes en allemaal een dik boek waar ze in kunnen tekenen of schrijven. Er zaten vlinder en sterrenkaarsjes bij en ik ben vast nog wat vergeten op te noemen. Super mooi allemaal en wat zijn de kinderen ook blij met hun cadeautjes.

Lieve meiden, hartstikke bedankt allemaal. Wat een werk moet er in hebben gezeten, die poppen, zooooo mooi en die tassen met namen. We zijn jullie erg dankbaar

1 opmerking: