zondag 10 februari 2013

Even bijkletsen

Het is al weer enige tijd geleden dat er een logje van mijn hand verscheen. Er zijn veel dingen gebeurd de laatste tijd. Ik kan niet over alle dingen uitwijden hier op het internet natuurlijk maar er is nog genoeg om wel te vertellen :)

Zo wilde Kim enorm graag op zwemles maarja, ze was nogal angstig onder de douche en da's niet erg handig om je af te spoelen na het zwemmen. Zo bedacht ze daarom dat het zwembad voor haar wel een bad kon maken maar nadat we samen hadden afgesproken dat we samen eerst thuis zouden oefenen met douchen en ik haar zou opgeven voor zwemles als dat zou lukken, stapte ze na een paar weken ineens uit eigen initiatief onder de douche om daarna de wijze woorden te spreken: Nu kun je mij wel opgeven :)


De wachtlijst zou ongeveer 4-5 maanden zijn dus begin januari haar opgegeven en gezegt dat ze dan ongeveer aan de beurt zou zijn als papa zou beginnen met het grasmaaien in de wei en als de koeien weer buiten kunnen lopen. Groot was dan ook de verrassing dat ze 3 weken later al kon beginnen. Wel heel snel, ze is nog niet eens zo heel lang 4 maar nu is het ook wel lekker want ze hoeft nu namelijk alleen nog maar de ochtenden naar school en is zo nu en dan nog lekker een dagje thuis om bij te komen

Ze vind het wel spannend, dat zwemmen. Ze was ook een beetje boos want zo riep ze: er loopt allemaal water in mijn gaten. Ze bedoelde dus dat ze steeds water in haar oor heeft. Ik heb nu dus dopjes gekocht, hoop dat deze werken anders moet ik ze op maat laten maken en die zijn toch eigenlijk wel erg duur. €35 per stuk ofzo las ik ergens op internet

Ik had haar een zwemtas van eigen hand èn een nieuw badpak beloofd en dat kon ik dus 2 dagen realiseren. Gelukt hoor dus nu gaat ze 2 keer in de week 25 minuten zwemmen en omdat ze van half 6 tot 6 zwemt èn ook op maandag mag, hoef ik maar 1 keer te rijden want Daan polo't op maandag van 6-7 in hetzelfde zwembad. Lange zit maar ik hoef er niet extra voor heen en weer te rijden en ik kan in die 2 uur dat ik dan in het zwembad zit, mooi verder met mijn regenboogdekentje dat ik voor Kim aan het haken ben

4 opmerkingen:

  1. Zo leuk weer een update, al blijf ik van de meeste wel op de hoogte via D&V maar toch! :)

    Spannend zwemles maar ook wel weer ontzettend leuk en wat kon ze snel terecht, leuk!
    Leuk dat Daan op waterpolo zit, dit wil Elin tzt ook graag gaan doen... Eerst sterplan zwemmen na haar B diploma straks!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, dus Kim al op zwemles?! Wel fijn dat ze nu ook gewoon thuis gaat douchen ;) Ik begon pas met zwemles toen ze 6 waren. Dan ben je minder lang bezig volgens mij. Binnen een jaar allemaal A, B en Schiet het dekentje al op?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw zwemles. Ik ga dinsdag eens kijken of Liam zwemmen ook leuk vindt. Baby zwemmen dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat kon ze snel terecht!! Goed van haar hoor zo over het douchedrama heen gestapt! knappe Kim

    BeantwoordenVerwijderen